måndag, oktober 04, 2010
Andra bullar
Idag är det
Kanelbullens Dag
. En dag vi firar sedan 1999 för att hylla vår hembakartradition. Om det blir några hembakade eller köpta bullar vet jag inte ännu men jag ska även göra kanelmuffins tänkte jag.
Men först startar dagen med tvätt och städ.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar