torsdag, oktober 07, 2010
En annan värld
När den verkliga världen inte är så upplyftande får man fly in i en annan. Just nu vill jag gärna ha
Mad Men-boxarna
och leva ett par timmar på 60-talets Manhattan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar