onsdag, oktober 20, 2010
Nytt inne
Nyheter hos Asos. Den gröna är väl mest användbar för min del. Sen har jag verkligen fastnat för detaljen med skinnlappar på armbågarna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar