söndag, oktober 10, 2010
Slow start
En ofrivillig sovmorgon blev till frukost i sängen som blev till ett par timmars tvtittande och läsning i sängen. Nu är jag smått illamående.
Inte heller idag vet jag vad vi ska göra men det är ju Gossip Girl i kväll. Äntligen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar