fredag, oktober 15, 2010
Varmt
(La redoute)
En ny halsduk står på önskelistan. Allra helst en Infinity, tub eller vad de nu heter. Och gärna lila, tror jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar