onsdag, november 17, 2010
En önskan
(Netonnet)
Vill ha en ny kamera också. Har jag kommit på. Jag vill hålla fast vid en kompakt men med fördelarna med en sytemkamera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar