måndag, november 01, 2010
Gott
I denna påsen ligger resterna av den bästa chokladkakan jag någonsin ätit. My god. Fråga mig inte hur S har gjort men jag vet att några av ingredienserna är grädde, mörk choklad och riktigt vaniljstång.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar