tisdag, november 23, 2010

Gottigt


Första skumtomtarna och första julskinkan har införskaffats idag.

2 kommentarer:

  1. gud vad gott, är det ok om jag kommer o äter lite julskinka, är så sugen på det o stark senap :)

    SvaraRadera
  2. Bara kom förbi, god var den i varje fall.

    SvaraRadera