onsdag, november 24, 2010
101124
Idag ska vi göra alla ärenden som vi skulle gjort igår men efterson det öste ner hela dagen ville jag inte gå ut. Så nu ska vi snart köra till Ford, köpa färg till skrivaren och lämna kläder hos Änglaverket.
Senare idag ska jag luncha med en vän.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar