tisdag, november 02, 2010
Utställning
Modefotografen Mario Testino
ställer ut
i Madrid. Åh. Jag vill. Så mycket! Det är den tredje utställningen jag missar i år. Den här varar i alla fall till den 9 januari för den som har vägarna förbi.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar