torsdag, december 02, 2010
Bästa avslut på dagen
Inte lätt att ha bästa vännen på andra sidan Atlanten men för 12 h sedan landade hon i Köpenhamn. Har pratat med henne nu och gjort planer för nästa vecka.
Dagens bästa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar