fredag, december 17, 2010
Elle-galan
Hos
Feber
i samarbete med L'oréal kan man tävla om biljetter till Elle-galan.
MIN MOTIVERING:
Efter ett skakigt år så hade det varit en dröm som blev sann att få uppleva denna sagovärld.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar