onsdag, december 29, 2010
En dröm i vitt
(Bild från Sköna Hem)
Vilket underbart hus. Detaljer som fönsterna och burspråket gör det speciellt och känns lite som Madickens hus. Vackert.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar