torsdag, december 16, 2010
Ensamhet
Jag är så trött. Både spykiskt och trött på människor. På att prata och behöva fungera socialt med andra människor. Så nu blir det te och film för att varva ner. Ska bli skönt med tre dagars ledighet så man kan vila upp sig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar