lördag, december 11, 2010
Get Carried away
Skolådan har jag sett fram och tillbaka. Första filmen likaså. Bra var den - och efterlängtad. Med den fick jag ett avslut.
Uppföljaren var också bra men jag behöver se den igen nu när hypen lagt sig. Ikväll visas i alla fall
The Movie
på Tv4.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar