måndag, december 27, 2010
Min jul II
Fast jag önskar att jag varit ledig även annandagen så känner jag ändå att jag fick fira julen ordentligt.
S och jag hann bland annat med att åka lite skidor under juldagen innan farmor och farfar kom över för fortsatt firande.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar