Idag ska vi "fira jul" hos S syster. Vi åkte aldrig dit runt jul eftersom det snöade så mycket och man varnade i Danmark för att köra på vägarna om man inte var tvungen.
Så idag blir det dansk julmat för hela slanten. Himla gott att ha det till godo.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar