måndag, januari 24, 2011
Östkustkänsla
Hos House of Philia såg jag det mest fantastiska hus. Helt i min stil. Var tvungen att klicka vidare till
mäklaren
för att se restan av bilderna. Krispigt, ljust, New England möter Norden eller något sånt.
(Bilder från Skeppsholmen)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar