måndag, februari 14, 2011
Alla hjärtans dag
Har ni frossat i kärlek idag?
Själv har jag jobbat. Alla hjärtans dag är inget vi firar speciellt förutom med en godare middag eller liknande. Den stod klar när jag steg in genom dörren och efter har vi smaskat på godsaker jag hade med mig hem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar