fredag, februari 18, 2011
Bomullssatin
Vi fick de här sängkläderna i julklapp. Underbart skönt med bomullssatin. Jag bloggade om dem
här
och det snappade min mami upp. En av de mest uppskattade jullapparna vi fick har det visat sig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar