söndag, februari 06, 2011
Planlösning
(Bild Alvhem)
Tänk vad en genomtänkt planlösning kan göra. Vi bor också i en trea men den är inte alls i närheten av den här. Fy, vad mysig. Känns som om där finns många små vrår och skrymslen här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar