fredag, februari 11, 2011
Rosa dröm
(Bild Net-a-porter)
Det här var den vackraste klänning jag sett på länge. Alltså bara vacker i sin enkelhet. Hade varit perfekt för bröllopet vi ska på nästa år. Och då är inte ens jag rosa av mig. Tyvärr är det en dröm från
Chloé
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar