lördag, februari 12, 2011
Skjortor
(Bild Knightcat)
Vill gärna ha en jeansskjorta. Och en vanlig blå sjkorta hade också suttit fint. En av bra kvalitet som håller år efter år.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar