söndag, mars 27, 2011
Söndag
(Bild Nettan)
Extrajobb idag igen men bara sex timmar.
Jag hade velat gå till jobbet med den här väskan från Chloé. Så snygg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar