fredag, mars 11, 2011
Från Gina T
Tre saker från Gina som jag vill ha just nu. Ja, topen vill jag ha i båda färgerna, vill ha massa färg. Och så en blå skjorta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar