torsdag, mars 31, 2011
Ovanpå
(Bild Alvhem)
Tycker det är fint med handfat så som detta som inte är nersänkt i kommoden. Runt eller ovalt tycker jag också bäst om.
Jag vet inte om jag själv kommer att ha det eller om det är praktiskt men snyggt, det tycker jag det är.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar