måndag, mars 21, 2011
Välkommen
(Bild Alvhem)
Tycker den här hall är så välkomnande. Färgen på tapeten tillsammans med träbordet och ramen på spegeln. Vackert!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar