fredag, april 29, 2011
Äggat
(Bild Blackballoon)
Så här lite efter påsktider så finns det ytterligare ett ägg, eller tre, som jag skulle vilja ha. De fina silveräggen från Day home. Jag hade gärna sett alla tre i grupp i fönsterkarmen i vardagsrummet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar