lördag, april 02, 2011
Jag saknar
(Bilder Alvhem och SSShanson)
Ännu ett år och ännu en sommar. Gah! Blir lite tokig över tanken att vi inte kommit härifrån. Men till er som har balkong eller uteplats, några mer och mindre avancerade alternativ. Enjoy!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar