tisdag, april 26, 2011
Lite i alla fall
Fått undan lite idag. Fortfarande inte börjat rensa ur garderoben men imorgon...
Ser just nu The Middle. Lite roligt för i dagens avsnitt vill mamman få ordning på familjens rutiner och
ligga steget före
. En evig kamp det där som med mina högar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar