torsdag, april 07, 2011
Rum för mig
(Bilder Alvhem)
Åh, jag vet inte vad jag ska börja. Men jag gillar allt i detta rummet. Eller snarare stämningen. Mysigt. Gillar iden med att ha spots istället för en lampa, den grå väggfärgen, de slitna borden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar