onsdag, april 27, 2011
Strandpromenaden
Tidigare idag skulle jag mött upp några kollegor för fika. Dock var jag lite sen på den så det blev glass på strandpromenaden och strosning på stan.
En av dem var hundvakt åt Leo.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar