tisdag, maj 17, 2011
Den lilla vita
(Bild Asos)
Om jag inte redan köpt
den vita sommarklänningen
så hade jag säkerligen klickat hem den här godingen. Åh, det är nästan så jag vill ha den här istället. Så snygg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar