fredag, maj 06, 2011
Klassiker
Är så himla sugen på kanelbullar i allmänhet och min mammas i synnerhet. Därför äter jag en vetelängd istället för godis till filmen ikväll.
Ingen kanellängd, jag vet, men vi båda gillar pistage extra mycket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar