fredag, maj 20, 2011
Lila och doftande
(Bild Expressen)
Ska man våga sno några kvistar från busken här bakom huset. Vill ju ha lite fina blommor på bordet i helgen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar