onsdag, maj 25, 2011
Lugn och ro
Molly som aldrig annars vill ligga i sängen, om inte vi är där förstås, sover nu väldigt mycket där. Det lugnaste rummet nu när hantverkarna är här. Sötis.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar