måndag, maj 16, 2011
Måndag
Det var hårt att komma upp idag. Vaknade först vid åtta när Molly ville gå ut. Gick sen och la mig igen och det ska man inte göra.
Förmiddagen har spenderats i telefon och med pappersarbete så nu återstår bara de vanliga måstena.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar