lördag, maj 14, 2011
Min första
Jag har sedan tidigare
dagkrämen
. Superhärlig. Men nu har jag också kommit över
nattkrämen
. Min första nattkräm. Och precis som dagkrämen är den ljuvlig att få på huden. Går lätt in och på morgonen känns ansiktet återfuktat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar