tisdag, maj 03, 2011
Nybygge
Ännu en liten dröm. Att få bygga nytt när det är dags för hus. Ett Trivselhus i New England-stil hade passat oss utmärkt.
(Bilder Trivselhus)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar