måndag, maj 30, 2011
Vaken
Blev väckt av våra kära fastighetsskötare dock kommer de tillbaka senare.
Så nu är jag uppe och klar för att göra några ärenden på stan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar