måndag, juni 06, 2011
Snyggt
(Bilder Alvhem)
Två rum i en lägenhet som jag gillar lite extra. Trots att golven är vitsåpade så tycker jag ändå att man tillsätter så mycket färg att det blir mysigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar