onsdag, juni 22, 2011
Sommargodis
Har hälsat på en vän och hennes lilla flicka idag. Väldigt trevligt.
På vägen hem handlade jag mat och köpte jordgubbar. Så nu blir det jordgubbar och grädde till mellanmål.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar