lördag, juli 02, 2011
2 Juli
Det har inte blivit mycket träning de sista veckorna så idag börjar jag med en timme Zumba på gymet.
Ska sen orka städa lite till och kanske köpa det där linnet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar