tisdag, juli 26, 2011
Bok
Gick inom biblioteket på vägen hem från jobbet och till min lycka hade de fått in min bok. Så nu ska jag läsa
En minishopaholic i mammas fotspår
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar