onsdag, juli 06, 2011
Typiskt
Blev precis uppringd från jobbet och pga sjukanmälningar gick jag med på att jobba två nätter nu istället. Inte jättekul men det får gå.
Ska fixa lite här hemma under dagen och se om jag fortfarande hinner träffa Emma snabbt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar