onsdag, juli 13, 2011
Vita skor
(Bild Stadium)
Idag önskar jag att jag drack kaffe. Kämpar med att hålla mig vaken och då har jag ändå sovit 8 h.
Ska titta lite på tv och sen ta mig till Stadium. Vill ha dessa skorna som jag såg på en kompis igår. 99 kronor på rea.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar