söndag, augusti 14, 2011
Lite nostalgi
Har städat och plockat hela dagen känns det som. Nu tittar jag på
Clueless
på tv4. Det var så längesen jag sist såg den men under årens lopp har jag nog sett den ett tiotal gånger.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar