torsdag, augusti 04, 2011
London II
Lite blandat från London blir det här.
Vi åt god pasta på
Vapiano
. Tydligen är det en kedja som finns lite överallt, även i Sverige.
Äntligen fick jag också prova Macarons från
Ladurée
. Melon och pistage var ljuvliga.
Humingbird bakery
har jag också varit nyfiken på. Cupcakesen var lite för söta för mig men deras
Chocolate devil's food cake
blir det nästa gång.
Väntandes på mina skor på Topshop.
London eye, kanske nästa gång.
Tunnelbanan kan verka vara ett enda stort virrvarr men det är otroligt lätt att hitta runt. Mycket lättare än här hemma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar