fredag, augusti 26, 2011
Nya Väla
Så är vi hemma igen från Väla. Med huvudvärk. Massa folk och inte alls roligt att gå där. Men fick tittat lite i de butiker jag ville.
Enda anledningen till att jag fick med S var den nya Gräddbullerian. Men jag tycker med det ska bli gott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar