tisdag, september 27, 2011
Hemnetande
Den här dagen bara försvinner. Jag har inte hunnit gör något vettigt känns det som.
Och den jäkla förkylningen vill inte ge med sig. Just nu har jag mest ont i halsen men jag vill vara helt frisk.
(Bild Hemnet)
Har fastnat på Hemnet och
det lilla tegelhuset
(även om jag inte gillar tegel) har potential.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar